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  • Source: Circular Economy and Sustainability. Unidade: EESC

    Subjects: ECONOMIA CIRCULAR, CONSUMIDOR, MARKETING, ENGENHARIA DE PRODUÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOMES, Giovana Monteiro e MOREIRA, Natalia e OMETTO, Aldo Roberto. Consumer engagement in circular consumption systems: a roadmap structure for apparel retail companies. Circular Economy and Sustainability, p. 1-21, 2023Tradução . . Disponível em: http://dx.doi.org/10.1007/s43615-023-00332-8. Acesso em: 16 maio 2024.
    • APA

      Gomes, G. M., Moreira, N., & Ometto, A. R. (2023). Consumer engagement in circular consumption systems: a roadmap structure for apparel retail companies. Circular Economy and Sustainability, 1-21. doi:10.1007/s43615-023-00332-8
    • NLM

      Gomes GM, Moreira N, Ometto AR. Consumer engagement in circular consumption systems: a roadmap structure for apparel retail companies [Internet]. Circular Economy and Sustainability. 2023 ; 1-21.[citado 2024 maio 16 ] Available from: http://dx.doi.org/10.1007/s43615-023-00332-8
    • Vancouver

      Gomes GM, Moreira N, Ometto AR. Consumer engagement in circular consumption systems: a roadmap structure for apparel retail companies [Internet]. Circular Economy and Sustainability. 2023 ; 1-21.[citado 2024 maio 16 ] Available from: http://dx.doi.org/10.1007/s43615-023-00332-8
  • Source: Sustainability. Unidade: EESC

    Subjects: ECONOMIA CIRCULAR, VESTUÁRIO, NEGÓCIOS, ENGENHARIA DE PRODUÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOMES, Giovana Monteiro et al. Towards circular economy for more sustainable apparel consumption: testing the value-belief-norm theory in Brazil and in The Netherlands. Sustainability, v. 14, p. 1-18, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.3390/su14020618. Acesso em: 16 maio 2024.
    • APA

      Gomes, G. M., Moreira, N., Bouman, T., Ometto, A. R., & Van der Werff, E. (2022). Towards circular economy for more sustainable apparel consumption: testing the value-belief-norm theory in Brazil and in The Netherlands. Sustainability, 14, 1-18. doi:10.3390/su14020618
    • NLM

      Gomes GM, Moreira N, Bouman T, Ometto AR, Van der Werff E. Towards circular economy for more sustainable apparel consumption: testing the value-belief-norm theory in Brazil and in The Netherlands [Internet]. Sustainability. 2022 ; 14 1-18.[citado 2024 maio 16 ] Available from: https://doi.org/10.3390/su14020618
    • Vancouver

      Gomes GM, Moreira N, Bouman T, Ometto AR, Van der Werff E. Towards circular economy for more sustainable apparel consumption: testing the value-belief-norm theory in Brazil and in The Netherlands [Internet]. Sustainability. 2022 ; 14 1-18.[citado 2024 maio 16 ] Available from: https://doi.org/10.3390/su14020618
  • Unidade: EESC

    Subjects: ECONOMIA CIRCULAR, INDÚSTRIA TÊXTIL, CONSUMIDOR, MODELO DE NEGÓCIO, COMUNICAÇÃO, MARKETING

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOMES, Giovana Monteiro. A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies. 2022. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/. Acesso em: 16 maio 2024.
    • APA

      Gomes, G. M. (2022). A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/
    • NLM

      Gomes GM. A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies [Internet]. 2022 ;[citado 2024 maio 16 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/
    • Vancouver

      Gomes GM. A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies [Internet]. 2022 ;[citado 2024 maio 16 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/
  • Source: Fashion Practice. Unidades: ESALQ, EESC

    Subjects: ECONOMIA CIRCULAR, INDÚSTRIA TÊXTIL, VESTUÁRIO

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOMES, Giovana Monteiro et al. Systemic circular innovation: barriers, windows of opportunity and an analysis of Brazil’s apparel scenario. Fashion Practice, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/17569370.2021.1987645. Acesso em: 16 maio 2024.
    • APA

      Gomes, G. M., Moreira, N., Iritani, D. R., Amaral, W. A. N. do, & Ometto, A. R. (2021). Systemic circular innovation: barriers, windows of opportunity and an analysis of Brazil’s apparel scenario. Fashion Practice. doi:10.1080/17569370.2021.1987645
    • NLM

      Gomes GM, Moreira N, Iritani DR, Amaral WAN do, Ometto AR. Systemic circular innovation: barriers, windows of opportunity and an analysis of Brazil’s apparel scenario [Internet]. Fashion Practice. 2021 ;[citado 2024 maio 16 ] Available from: https://doi.org/10.1080/17569370.2021.1987645
    • Vancouver

      Gomes GM, Moreira N, Iritani DR, Amaral WAN do, Ometto AR. Systemic circular innovation: barriers, windows of opportunity and an analysis of Brazil’s apparel scenario [Internet]. Fashion Practice. 2021 ;[citado 2024 maio 16 ] Available from: https://doi.org/10.1080/17569370.2021.1987645

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